جهان ورزش جهان ورزش .

جهان ورزش

فرشاد پیوس از فساد در فوتبال پرده برداشت

در آخرین سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر، وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس به شدت مورد توجه قرار گرفته است. فر شاد پیوس، همچنان که به این تیم حمایت می‌کند، اظهار کرد که پرسپولیس در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و با نتایج مثبتی  که به دست آورده، به نمایش‌های قابل توجهی از بازی پوپ دست یافته است. او به ویژگی‌های مثبت این تیم اشاره کرد و تاکید کرد که دستاوردهای اخیر پرسپولیس نشان‌دهنده عزم و اعتماد به نفس برای رسیدن به قهرمانی است.

هنگامی که از اعضای تیم سوال شد، به وضعیت بازیکنان خاص نیز اشاره کرد. وی بر عملکرد فوق‌العاده عیسی آل‌کثیر در فاز حمله اشاره کرد و تأکید کرد که بازیکنانی مانند سروش رفیعی و اورونوف نقش بسیار موثری در تلاش برای ایجاد فرصت‌های گلزنی دارند. همچنین ، شاد پیوس به وجود نیمکت قوی پرسپولیس اشاره کرد که این امر به مربیان این تیم اجازه می‌دهد تا از تاکتیک‌های متنوع استفاده نمایند.

در پایان، او به عملکرد برجسته اورونوف اشاره کرد و اظهار داشت که این بازیکن یکی از بهترین خریدهای خارجی پرسپولیس بوده است. با تأکید بر توانایی‌های او در زمینه‌ی ایجاد و به ثمر رساندن فرصت‌های گلزنی، او امیدوار است که نقش مثبت این بازیکن در این دوران تصمیم‌گیری بزرگ‌تر تاثیرگذار باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۴:۵۶ توسط:مرداد موضوع: نظرات (0)