جهان ورزش جهان ورزش .

جهان ورزش

رامین رضاییان صدای پرسپولیس ها در آورد؛ دم استقلالی ها گرم

تماشاگران پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان، با تحریک‌هایشان، رامین رضاییان را به مواجهه با حوادث ناخوشایند وا می‌داشتند. واکنش این بازیکن نیز نشان از این داشت که او هم احساسات منفی خود را نسبت به این اتفاقات بیان کرده است.

در این بازی پرسپولیس و سپاهان، گروهی از تماشاگران با فحاشی‌های خود، منجر به اتفاقات عجیبی شدند که یکی از آنها مربوط به رامین رضاییان بود. باید توجه داشت که عمل فحاشی‌ گروهی نه تنها نادرست است بلکه به خصوص زمانی که بازیکن مورد نظر چند سالی برای تیم فعلی سایت پاسور انلاین بازی کرده و بعد از آن نیز به دلایلی جدایی اتفاق افتاده است، وضعیت بسیار ناراحت‌کننده‌ای است.

موقعیت جالبی پیش آمد وقتی‌که رامین با تأخیر به واکنش نشان داد: "می‌دانم هواداران پرسپولیس ناراضی بودند. اما هواداران استقلالی هیچ‌وقت مرا توهین نکردند. اگر به استقلال گل بزنم، قصد دارم خوشحال نشوم."

بسیاری فکر می‌کنند که این نشان دهنده است که رامین احساس جایگاه در تیم پرسپولیس ندارد و به همین دلیل از تیم رقیب تمجید می‌کند. اگر اینطور باشد، ممکن است به‌زودی شاهد تحسین او از هواداران تیم‌های دیگر هم باشیم، احتمالا هیأت مس رفسنجان و گل‌گهر. بالاخره، آسیبی هم نمی‌زند!


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۶:۵۹ توسط:مرداد موضوع: نظرات (0)